miércoles, 28 de octubre de 2009

De sa premsa















Aquests són es valents que varen anar diumenge a fer una ofrena floral a s'obelisc des Camp de sa Batalla a Lluchmajor, per commemorar es 660 aniversari de sa mort (assassinat) des nostro Rei Jaume III i sa fí des Regne Privatiu de Mallorca.
Jo no hi vaig poder assistir per culpa d'una alèrgia molt greu que me va deixar dins es llit, diumenge, i afònic durant 2 dies. Vos puc ben assegurar que me va sebre molt de greu.
Només vull donar-li an en Toni Cantarellas sa meva enhorabona més sincera per lo que va poder organitzar en una semana i mitja escasa.
Per altra banda, on era es "Círculo Balear"? On? Se l'esperava? Tenia sa gran oportunitat de demostrar es seu balearisme de bon de veres; se demostra anant es 25/10/2009 a Lluchmajor a fer s'ofrena a s'obelisc que recorda sa batalla on va morir en Jaume III, no anant a oferir flors a sa Plaça d'Espanya cada 30 o 31 de Desembre per commemorar, ja que mos posam en aquest plà, una matança de mallorquins (sí, senyors, dia 31/12/1229 en Jaume I, un rei foraster, va matar mallorquins, moros, però tan o més mallorquins que vostès o jo) de fa 7 sigles.
Per prendre'n bona nota.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Enhorabona: Donau un gran coratge an es mallorquins que ja ho haviem donat tot per perdut, peró ara torn a creure en alló de que "sa veritat sempre sura". Vos don s'enhorabona a tu i a en Toni Cantarellas, que a més d'aquestes coses, denunciau sa nostra nefasta classe política.
Gràcies de tot cor.
L'any que ve, jo també hi seré.

Anónimo dijo...

PREST FARÀ 8 SEGLES DES GENOCIDI FINANCIAT PES CATALANS: UN PREMI "RAMÓN LLULL" GLOSAVA N'ABÚ YAHYA I DEIA ALS "CONQUERIDORS":
ARRUIX, NASSARA FORANS!!!!!!

Anónimo dijo...

Salutacions.

Vostè diu: "en Jaume I, un rei foraster, va matar mallorquins, moros, però tan o més mallorquins que vostès o jo".

Bé, idò no passi pena, a poc a poc es moros tornen reconquerir Mallorca. De cada vegada en tenim més. Supòs que això li satisfarà molt a vostè.

Tomàs Ribot dijo...

Senyor The Prowler, li deman amb tota bona fe que deixi de dir beneitures dins es meu blog. Torni a lletgir sa frase que vaig escriure, aprengui a interpretar i, llavonces, pot tornar a escriure.
Una aferrada!!